مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-09سياسي

فارس من| پرستاران: 2 سال گذشت و ما هنوز منتظر فوق العاده خاص هستیم


پرستاران می گویند «فوق العاده خاص» یک بند قانونی است که باید به فیش حقوقی آنها اضافه شود اما با گذشت 2 سال از وعده دولت، هنوز مبلغی بابت آن دریافت نکرده اند.

- مطالبه ای است که بارها توسط مخاطبان سامانه تعاملی فارس من به ثبت رسیده و تاکنون بیش از 15000 نفر از آنها حمایت کرده اند.

آقای محمدحسین دلسوز رییس هیئت مدیره نظام پرستاری رشت که سردبیر یکی از این پویش هاست در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: موضوع طرح فوق العاده خاص علاوه بر آیین نامه مؤسسات هیئت امنایی، در قانون سازمان اداری استخدامی نیز آمده است که کارکنان حوزه سلامت و درمان وزارت بهداشت نیز مشمول این قانون می شوند بر اساس بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری، فوق العاده ویژه به حداکثر 25 درصد از مشاغل مورد عمل هر یک از دستگاه های اجرایی قابل پرداخت است.

محمد میرزابیگی، رییس سازمان نظام پرستاری در آذرماه سال 1400 از موافقت رییس جمهور با طرح فوق العاده برای کادر درمان خبر داده بود.

ولی سردبیر پویش ادعا می کند: به دلیل عدم تأمین بودجه، این طرح تاکنون توسط سازمان برنامه و بودجه اجرایی نشده است.

در بسیاری از سازمان ها و مؤسسات این طرح در حال اجرا شدن است همانند پزشکی قانونی درصورتی که این طرح برای کادر درمان که همواره در مشقت و سختی کار هستند تاکنون اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پرستاران: 2 سال گذشت و ما هنوز منتظر فوق العاده خاص هستیم

فارس من| پرستاران: 2 سال گذشت و ما هنوز منتظر فوق العاده خاص هستیم